Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PKP: spółka do likwidacji, marka do naprawy. pkp zamierza zbudować silną markę, mimo że sama spółka o tej nazwie przeznaczona jest do likwidacji – informuje puls biznesu. jak zaznacza dyrektorka marketingu pkp justyna sołtyk, głównym problemem jest „rozbudowany i nieuporządkowany portfel marek”. z badań grupy pkp wynika, że większość pasażerów nie rozróżnia poszczególnych przewoźników i nie rozumie zakresu obowiązków poszczególnych spółek grupy. taki stan utrudnia prowadzenie skutecznej komunikacji, a sam przewoźnik traci na skutek mylenia go z konkurencyjnymi firmami. dlatego, jak tłumaczy sołtyk, pkp podjęło decyzję o jednoznacznym odróżnieniu własnych spółek od konkurencji. marka pkp ma być lepiej postrzegana już za dwa lata. jak ma do tego dojść? kolejarze chcą informować podróżnych o podziale kompetencji poszczególnych spółek grupy. poza tym wprowadzono normy czystości w pociągach i na dworcach, które mają być skutecznie egzekwowane. pkp będzie też zwracać uwagę na punktualność i bezpieczeństwo. badania zamówione przez pkp wykazały, że mimo częstego niezadowolenia z usług spółek grupy, 74 proc. respondentów jest skłonna polecić usługi pkp intercity, a prawie 66 proc. lubi atmosferę związaną z jazdą pociągiem. (ks).
PKP zamierza zbudować silną markę, mimo że sama spółka o tej nazwie przeznaczona jest do likwidacji – informuje Puls Biznesu.
Jak zaznacza dyrektorka marketingu PKP Justyna Sołtyk, głównym problemem jest „rozbudowany i nieuporządkowany portfel marek”. Z badań Grupy PKP wynika, że większość pasażerów nie rozróżnia poszczególnych przewoźników i nie rozumie zakresu obowiązków poszczególnych spółek Grupy. Taki stan utrudnia prowadzenie skutecznej komunikacji, a sam przewoźnik traci na skutek mylenia go z konkurencyjnymi firmami. Dlatego, jak tłumaczy Sołtyk, PKP podjęło decyzję o jednoznacznym odróżnieniu własnych spółek od konkurencji.
Marka PKP ma być lepiej postrzegana już za dwa lata. Jak ma do tego dojść? Kolejarze chcą informować podróżnych o podziale kompetencji poszczególnych spółek Grupy. Poza tym wprowadzono normy czystości w pociągach i na dworcach, które mają być skutecznie egzekwowane. PKP będzie też zwracać uwagę na punktualność i bezpieczeństwo.
Badania zamówione przez PKP wykazały, że mimo częstego niezadowolenia z usług spółek Grupy, 74 proc. respondentów jest skłonna polecić usługi PKP Intercity, a prawie 66 proc. lubi atmosferę związaną z jazdą pociągiem. (ks)