Plakaty niech wiszą wysoko

dodano: 
31.08.2006
komentarzy: 
0

Eliza Olczyk pisze w Dzienniku na temat nowej kampanii wizerunkowej SLD. „We wrześniu w całej Polsce pojawią się billboardy, na których różne zwierzątka będą reklamowały zalety SLD” - czytamy. Plakaty przedstawiają m. in. psa, którego specjalnością jest polowanie na kaczki oraz kota, który rozprawi się z nierealnymi obietnicami. Adam Łaszyn, specjalista ds. wizerunku, mówi, że „przekaz jest czytelny, a to jest istotny element każdej kampanii (...) Poza tym liczy się nowy, nieograny pomysł”.
Specjalista zauważa, że odwołanie się do świata zwierząt jest „odrobinę infantylne”, ale „trzeba pamiętać, że żyjemy w czasach cywilizacji obrazkowej”. Łaszyn radzi, aby partia ze względu na swoją przeszłość „wieszała (...) plakaty wysoko, bo chętnych do dopisywania różnych uwag znajdzie się bardzo wielu”.

Źródło:

Dziennik, W Sojuszu ze zwierzętami, Eliza Olczyk, 31.08.06, s. 6
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin