Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Płocka (nie)moc. po 1,5 roku prac urząd miasta płocka wybrał hasło promocyjne – „płock wrażeń moc”. jak informuje gazeta wyborcza płock propozycja nie spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. wszyscy eksperci w artykule zaznaczają, że hasło zupełnie nie nawiązuje do charakteru miasta. na łamach gazety wypowiada się dr jacek trębecki z uniwersytetu ekonomicznego w poznaniu. jego zdaniem hasło pasowałoby do każdego miasta oraz razi „naiwnym, już nawet nie częstochowskim rymem”. barbara golas z ad publica również podkreśla zbytnią banalność słowa moc. z kolei marek wróbel z agencji neuron uważa, że „wrażeń moc” daje dużo pola do popisu szydercom, którzy mogą opisywać np. wrażenia ze złego stanu dróg. (bs).
Po 1,5 roku prac Urząd Miasta Płocka wybrał hasło promocyjne – „Płock wrażeń moc”. Jak informuje Gazeta Wyborcza Płock propozycja nie spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem.
Wszyscy eksperci w artykule zaznaczają, że hasło zupełnie nie nawiązuje do charakteru miasta. Na łamach gazety wypowiada się dr Jacek Trębecki z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jego zdaniem hasło pasowałoby do każdego miasta oraz razi „naiwnym, już nawet nie częstochowskim rymem”. Barbara Golas z Ad Publica również podkreśla zbytnią banalność słowa moc. Z kolei Marek Wróbel z agencji Neuron uważa, że „wrażeń moc” daje dużo pola do popisu szydercom, którzy mogą opisywać np. wrażenia ze złego stanu dróg. (bs)