Płocka (nie)moc

dodano: 
10.03.2010
komentarzy: 
0

Po 1,5 roku prac Urząd Miasta Płocka wybrał hasło promocyjne - „Płock wrażeń moc”.  Jak informuje Gazeta Wyborcza Płock propozycja nie spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem.

Wszyscy eksperci w artykule zaznaczają, że hasło zupełnie nie nawiązuje do charakteru miasta. Na łamach gazety wypowiada się dr Jacek Trębecki z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jego zdaniem hasło pasowałoby do każdego miasta oraz razi „naiwnym, już nawet nie częstochowskim rymem”. Barbara Golas z Ad Publica również podkreśla zbytnią banalność słowa moc. Z kolei Marek Wróbel z agencji Neuron uważa, że „wrażeń moc” daje dużo pola do popisu szydercom, którzy mogą opisywać np. wrażenia ze złego stanu dróg. (bs)

 

 

Źródło:

Gazeta Wyborcza Płock, Aleksandra Dybiec, Hubert Woźniak, Gdzie ta moc hasła, str. 1, 10.03.2010
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin