Płodna kampania
Dziennik informuje o kampanii promującej płodność, która jest planowana przez specjalny zespół powołany przez ministra zdrowia. Na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia ogłoszono przetarg skierowany do agencji public relations na obsługę tego wydarzenia. Akcja ma promować jedynie naturalne metody zapobiegania ciąży.
W ramach przedsięwzięcia w czasie Świąt Bożego Narodzenia w radiu i telewizji pojawią się spoty z hasłem – „Dbaj o płodność, bo możesz ją stracić”. Ponadto przewidziano produkcję 114 tys. egzemplarzy filmów, spotów reklamowych, plakatów i ulotek mających promować kampanię. Magdalena Środa, pełnomocnik rządu ds. równego statusu kobiet i mężczyzn w rządzie Marka Belki, uważa, że ukrytym celem akcji jest m.in. „(…) odebranie kobietom możliwości decydowania o tym, kiedy i ile będą miały dzieci”. (jk)