Marka Plusssz została sponsorem ISU Short Track World Tour, który już w listopadzie odbędzie się w Gdańsku. W gronie uczestników tego łyżwiarskiego wydarzenia znalazła się m.in. Natalia Maliszewska, nowa ambasadorka producenta suplementów diety.
Od 20 do 23 listopada 2025 roku w Hali Olivia w Gdańsku odbędzie się ISU Short Track World Tour. Plusssz, producent suplementów diety i witamin, który należy do firmy Polski Lek z Grupy Maspex, został sponsorem tego wydarzenia. Ta sportowa impreza jest częścią kwalifikacji do zimowych Igrzysk Olimpijskich, które w lutym 2026 roku zawitają do Mediolanu i Cortiny d’Ampezzo. Na lodzie w zawodach łyżwiarstwa szybkiego zmierzy się 230 zawodników i zawodniczek z 35 krajów. Wśród nich znalazła się także Natalia Maliszewska, która we wrześniu tego roku dołączyła do grona ambasadorów Plusssza.
Czytaj więcej: Ambasadorzy marek: Natalia Maliszewska dla Plusssza
„Współpraca w roli sponsora ISU Short Track World Tour w Gdańsku to dla marki Plusssz ogromny prestiż i wyróżnienie. Tym bardziej cieszymy się, że do grona naszych ambasadorów dołączyła właśnie Natalia Maliszewska. Wierzymy, że Plusssz przyniesie jej szczęście, a zawody w Gdańsku będą tylko rozgrzewką przed rywalizacją na najwyższym światowym poziomie” – podkreśla Katarzyna Sikorska, dyrektorka marketingu Polski Lek.
Za kreację kampanii digital, planowanie mediów oraz PR odpowiedzialna jest agencja Agencja Huta 19 m. Joachimna Fersengelda. (km)


