Podczas międzynarodowej konferencji PRSA opublikowano raport nt. edukacji w branży PR. Celem raportu przygotowanego przez Comission on Public Relations Education było zachęcenie do jak najściślejszego powiązania nauki PR-u z praktyką.
Chociaż raport zrealizowano w Północnej Ameryce jego wnioski mają być na tyle obiektywne, by mogły odnosić się do przedstawicieli branży działających na całym świecie. Raport ma być dostępny na stronie www.commpred.org od 30 listopada.
Oprócz tego na konferencji dyskutowano o wyzwaniach, w obliczu których stoi branża, o etyce w PR i rewolucji w mediach. Cheryl Procter-Rogers, dyrektorka zarządzająca PRSA, mówiła o misji public relations i obowiązku, który powinien spełniać każdy PR-owiec „bycia moralnym kompasem” swojej firmy. Zdaniem Tavisa Smileya, gospodarza programu „The Tavis Smiley Show”, działania PR-owskie powinny być autentyczne, przejrzyste i prawdziwe. (kk)