We wrześniu swoją działalność rozpoczęła agencja public relations i social media po PRostu PR, specjalizująca się w obsłudze mniejszych firm i przedsiębiorców. Założycielką jest Agata Chwedczuk, od siedmiu lat związana z mediami, public relations i marketingiem.
Pierwszym klientem firmy jest przedszkole Oxford Kids z Zielonki pod Warszawą, dla którego po PRostu PR stworzy i będzie moderować fan page na Facebooku.
Chwedczuk, pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała, publikując dla Dziennika Wschodniego i Rzeczpospolitej. Pracowała także jako konsultant ds. PR w agencjach Pegasus Public Relations i Fokus Public Relations, obsługując międzynarodowe marki z branży FMCG, m.in.: Scholl, Prima, Bacha, Campari, Cinzano. Oprócz tego pracowała w dziale marketingu PTK Centertel (Orange Polska). Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, ze specjalnością marketing medialny i public relations. (es)