piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPoczta elektroniczna pod lupą

Poczta elektroniczna pod lupą

SARE, firma specjalizująca się w e-mail marketingu, już po raz trzeci zbada, w jaki sposób Polacy korzystają z poczty elektronicznej. Ankieta trzeciej edycji badania zawiera część skierowaną do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej oraz fragment przeznaczony tylko dla pracowników działu marketingu, PR oraz dyrektorów i właścicieli firm. Pozwoli to wykazać różnice w postrzeganiu poczty elektronicznej jako kanału komunikacji między nadawcami a odbiorcami komunikatów marketingowych.
Tegoroczne badania mają dostarczyć informacji, które pozwolą zainteresowanym podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Ankieta dostępna jest od 12 czerwca do 16 lipca pod adresem www.sare.pl/ankieta.
Baza podstawowych zagadnień pozostała taka sama jak w poprzednich edycjach, aby można było wskazać trendy i zmiany, które zaszły w ciągu ostatnich lat. Nowe, dodatkowe pytania zostały stworzone na podstawie zachowań ankietowanych z lat ubiegłych oraz sugestii klientów SARE. Celem badania jest poznanie preferencji dotyczących komunikacji e-mailingowej.
Raport z badania udostępniony zostanie wszystkim zainteresowanym: internautom, dziennikarzom, firmom, klientom oraz uczelniom wyższym i dostępny będzie na stronie www.sare.pl w dziale „e-mail marketing”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj