Jak informowaliśmy wczoraj, Gazeta Wyborcza skrytykowała pomysł rebrandingu Poczty Polskiej. „(…)chyba tylko ułańską fantazją można tłumaczyć wyliczenia Gazety Wyborczej odnośnie kosztów wdrożenia nowego systemu identyfikacji wizualnej Poczty” – odpowiada na swoim blogu Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Polskiej.
Zdaniem rzecznika Gazeta przeszacowała swoje wyliczenia blisko 20-krotnie.Komentuje on także wybór materiałów przez dziennikarzy. Baranowski podkreśla, że poinformował dokładnie, w jaki sposób będą przeprowadzane zmiany (nowy logotyp na mundurach przy wymianie starych ubrań na nowe, przebudowa placówek podczas planowanych remontów). „Zastanawiam się, po co w ogóle zostaliśmy zapytani o stanowisko, bo już z pierwszego e-maila z Gazety odnośnie tej sprawy dowiedziałem się, że materiał jest właściwie skończony.” – kwituje rzecznik Poczty Polskiej. (bs)