Poczta Polska: ułańska fantazja Gazety Wyborczej

dodano: 
15.06.2010
komentarzy: 
2

Jak informowaliśmy wczoraj, Gazeta Wyborcza skrytykowała pomysł rebrandingu Poczty Polskiej. „(…)chyba tylko ułańską fantazją można tłumaczyć wyliczenia Gazety Wyborczej odnośnie kosztów wdrożenia nowego systemu identyfikacji wizualnej Poczty” – odpowiada na swoim blogu Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Polskiej.

Zdaniem rzecznika Gazeta przeszacowała swoje wyliczenia blisko 20-krotnie.Komentuje on także wybór materiałów przez dziennikarzy. Baranowski podkreśla, że poinformował dokładnie, w jaki sposób będą przeprowadzane zmiany (nowy logotyp na mundurach przy wymianie starych ubrań na nowe, przebudowa placówek podczas planowanych remontów). „Zastanawiam się, po co w ogóle zostaliśmy zapytani o stanowisko, bo już z pierwszego e-maila z Gazety odnośnie tej sprawy dowiedziałem się, że materiał jest właściwie skończony.” - kwituje rzecznik Poczty Polskiej. (bs)

 

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
15.06.2010
11:45:45
Zbyszek
(15.06.2010 11:45:45)
A widzisz sam, jak to jest :)
15.06.2010
11:34:56
maniak
(15.06.2010 11:34:56)
to jest oficjalne stanowisko PP czy wynurzenia jej rzecznika w jego pamiętniku?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin