Poczta Polska: ułańska fantazja Gazety Wyborczej
Jak informowaliśmy wczoraj, Gazeta Wyborcza skrytykowała pomysł rebrandingu Poczty Polskiej. „(…)chyba tylko ułańską fantazją można tłumaczyć wyliczenia Gazety Wyborczej odnośnie kosztów wdrożenia nowego systemu identyfikacji wizualnej Poczty” – odpowiada na swoim blogu Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Polskiej.
Zdaniem rzecznika Gazeta przeszacowała swoje wyliczenia blisko 20-krotnie.Komentuje on także wybór materiałów przez dziennikarzy. Baranowski podkreśla, że poinformował dokładnie, w jaki sposób będą przeprowadzane zmiany (nowy logotyp na mundurach przy wymianie starych ubrań na nowe, przebudowa placówek podczas planowanych remontów). „Zastanawiam się, po co w ogóle zostaliśmy zapytani o stanowisko, bo już z pierwszego e-maila z Gazety odnośnie tej sprawy dowiedziałem się, że materiał jest właściwie skończony.” - kwituje rzecznik Poczty Polskiej. (bs)