Już wkrótce na rynku wydawniczym ukaże się książka pt.: „Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju”. Jest to praca zbiorowa pod redakcją profesora Jerzego Olędzkiego oraz dr. Dariusza Tworzydło. Podręcznik zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR, łączy wiedzę teoretyczną i praktyczną, zilustrowaną przykładami z polskiej praktyki.
Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR-u, podręcznik prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, m.in. psychospołeczne podstawy PR-u, zagadnienie odpowiedzialności i etyki, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych. Dodatkowym atutem podręcznika jest zespół autorski, który tworzą specjaliści wywodzący się z kilku ośrodków akademickich oraz praktycy działający w dziedzinie PR. Patronat medialny nad książką objął wortal PRoto. Pozycja ukaże się nakładem wydawnictwa PWN. (kk)