Podstawowy element PR-u

dodano: 
12.11.2008
komentarzy: 
0

Czym jest community relations i jak może wspierać bieżącą działalność organizacji, tłumaczy na łamach Harvard Business Review Joanna Delbar z agencji Telma Group Communications.

W USA i Europie Zachodniej - pisze Delbar - CR jest jednym z „podstawowych elementów” strategii PR-owskiej. Tamtejsze firmy wychodzą bowiem z założenia, że „będąc częścią pewnej społeczności, powinny realizować na jej rzecz programy, które mogą podnieść jakość życia, zarówno pracowników, jak i osób z otoczenia przedsiębiorstwa”, tłumaczy autorka. W Polsce, jej zdaniem działania community relations wykorzystywane są sporadycznie. 

W tekście autorka zamieszcza również kilka wskazówek, które warto wziąć pod uwagę, podejmując działania z zakresu community relations.(ał)

Źródło:

Harvard Business Review, Joanna Delbar, Sposób nie tylko na kryzys, 01.11.08, s. 19
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin