wtorek, 15 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościPodstawy szkolnego PR w sieci

Podstawy szkolnego PR w sieci

PC World radzi, jak tworzyć wizerunek szkół i promować go w internecie. Porady zamieszczone w piśmie są jednak na tyle uniwersalne, że mogą być przydatne nie tylko w kontekście promocji szkół, ale także także innych instytucji i firm.

Jak czytamy, stworzenie atrakcyjnej strony internetowej to nie wszystko. Trzeba jeszcze zadbać o jej pozycjonowanie, według zdefiniowanych słów kluczowych umieszczanych w niewidocznym kodzie strony oraz w jej widocznej treści. Sama treść powinna być uniklana, dlatego nie jest dobrym pomysłem obszernie cytować inne źródła z sieci.

Poza stroną należy także zadbać o inne kanały takie jak Facebook czy YouTube. W przypadku szkół dobrym pomysłem może się okazać oddanie szkolnego profilu w ręce uczniów – grupy która sama najlepiej wie, czego oczekuje od obecności szkoły na Facebooku.

Aby wypromować szkołę w sieci warto również zachęcić nauczycieli do prowadzenia blogów lub udzielania się na forach: zarówno własnej szkoły jaki i edukacyjnych. Jest to nie tylko znakomity sposób na komunikację z rodzicami, uczniami i innymi nauczycielami, ale także element przydatny w promocji szkolnej witryny. W budowaniu wizerunku szkoły przyda się także aktywność nauczycieli na stronach z pomocami naukowymi. Pomagając ich użytkownikom pracownicy danej szkoły stają się autorytetami, co przekłada się na wizerunek ich placówek. (ks)

 

 

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj