poniedziałek, 16 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościPodsumowanie warsztatów agencji SARTO

Podsumowanie warsztatów agencji SARTO

3 lutego zakończyły się warsztaty „Między poprawnością a skutecznością – sztuka pisania w marketingu i public relations” zorganizowane przez agencję SARTO PR. Omawiano na nich zasady poprawnego i skutecznego pisania, redagowania tekstów, etykiety językowej oraz typowe błędy i potknięcia językowe.
Na program złożyły się zajęcia teoretyczne i praktyczne. Prowadziła je Teresa Kruszona, odpowiedzialna za język Gazety Wyborczej. Uczestnicy mieli okazję powtórzyć wybrane zasady fleksji i ortografii, doskonalić sztukę redagowania krótkich testów informacyjnych, uczyć się poprawnego budowania informacji prasowych oraz tworzenia ulotek i folderów reklamowych. Mogli również wspólnie przećwiczyć zasady reagowania na sytuację kryzysową i pisania o kryzysie podczas gry strategicznej „Kryzys w firmie Dural”.
Patronami warsztatów był wortal PRoto i miesięcznik Marketing w Praktyce.
Więcej informacji o warsztatach SARTO








ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj