Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
#PodzielSięDoświadczeniem. Katarzyna Rek, On Board Think Kong. katarzyna rek, on board think kong. gdybym miała wskazać trzy najważniejsze umiejętności, które warto posiadać, rozpoczynając swoją przygodę w branży pr, to niewątpliwie zwyciężyłyby:. *umiejętność komunikacji i współpracy. ważne jest nie tyle „dogadywanie się”, co raczej umiejętność uważnego słuchania, zadawania pytań, komunikacji z różnymi odbiorcami, mówienia krótko i na temat, ale też otwartość na zmiany i współpracę w zmieniającym się, wielozadaniowym otoczeniu. *śledzenie i wnioskowanie. rozumiane nie tylko jako „bycie na bieżąco” z tematami ważnymi dla branży – trendami, wydarzeniami, narzędziami, ale wyciąganie z nich wniosków i weryfikowanie informacji pod kątem przydatności w bieżącej pracy. *bycie właścicielem tematów. taką postawę rozumiem jako poczucie odpowiedzialności za to, co robimy, samodzielność, umiejętność sprawnego działania lub zgłaszania pytań, gdy coś jest niejasne. niezależnie od rodzaju zadania i jego trudności już od pierwszych dni pracy w agencji można uczyć się bycia liderem i właścicielem zadań. ta umiejętność nie tylko ułatwia prowadzenie coraz bardziej złożonych zagadnień, ale również przyśpiesza rozwój kompetencji, a co za tym idzie otwiera drogę do awansowania wewnątrz organizacji. katarzyna rek. head of corporate communication department, internal communication practice leader w grupie on board think kong. #podzielsiędoświadczeniem to akcja redakcyjna proto.pl skierowana do młodszych czytelników. pytamy prezesów agencji, ekspertów, doświadczonych praktyków z brażny pr, marketingu, mediów społecznościowych o jedną radę dla osób początkujących w szeroko pojętej branży komunikacyjnej. naszym celem jest z jednej strony stworzenie redakcyjnego kompendium, know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w zawodzie, a z drugiej – przestrzeni dla pracodawców, w której mogliby wskazać, jakie umiejętności i postawy są ich zdaniem ważne. za cykl publikacji odpowiada joanna jałowiec. kieruje redakcją proto.pl. dziennikarka, wydawca, od ponad 10 lat w mediach. specjalizuje się w wywiadach. zawodowo interesują ją media społecznościowe, csr, nowe technologie, kryzysy wizerunkowe, tematy społeczne i zmiany w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.
Katarzyna Rek, On Board Think Kong

Gdybym miała wskazać trzy najważniejsze umiejętności, które warto posiadać, rozpoczynając swoją przygodę w branży PR, to niewątpliwie zwyciężyłyby:
*Umiejętność komunikacji i współpracy
Ważne jest nie tyle „dogadywanie się”, co raczej umiejętność uważnego słuchania, zadawania pytań, komunikacji z różnymi odbiorcami, mówienia krótko i na temat, ale też otwartość na zmiany i współpracę w zmieniającym się, wielozadaniowym otoczeniu.
*Śledzenie i wnioskowanie
Rozumiane nie tylko jako „bycie na bieżąco” z tematami ważnymi dla branży – trendami, wydarzeniami, narzędziami, ale wyciąganie z nich wniosków i weryfikowanie informacji pod kątem przydatności w bieżącej pracy.
*Bycie właścicielem tematów
Taką postawę rozumiem jako poczucie odpowiedzialności za to, co robimy, samodzielność, umiejętność sprawnego działania lub zgłaszania pytań, gdy coś jest niejasne. Niezależnie od rodzaju zadania i jego trudności już od pierwszych dni pracy w agencji można uczyć się bycia liderem i właścicielem zadań. Ta umiejętność nie tylko ułatwia prowadzenie coraz bardziej złożonych zagadnień, ale również przyśpiesza rozwój kompetencji, a co za tym idzie otwiera drogę do awansowania wewnątrz organizacji.
Katarzyna Rek
Head of Corporate Communication Department, Internal Communication Practice Leader w Grupie On Board Think Kong
#PodzielSięDoświadczeniem to akcja redakcyjna PRoto.pl skierowana do młodszych czytelników. Pytamy prezesów agencji, ekspertów, doświadczonych praktyków z brażny PR, marketingu, mediów społecznościowych o jedną radę dla osób początkujących w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.
Naszym celem jest z jednej strony stworzenie redakcyjnego kompendium, know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w zawodzie, a z drugiej – przestrzeni dla pracodawców, w której mogliby wskazać, jakie umiejętności i postawy są ich zdaniem ważne. Za cykl publikacji odpowiada Joanna Jałowiec.

Kieruje redakcją PRoto.pl. Dziennikarka, wydawca, od ponad 10 lat w mediach. Specjalizuje się w wywiadach. Zawodowo interesują ją media społecznościowe, CSR, nowe technologie, kryzysy wizerunkowe, tematy społeczne i zmiany w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.