Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
POiNTB dla Inter-Iodex. od października 2017 roku pointb współpracuje z polskim producentem preparatów dezynfekcyjnych – inter-iodex. kontrakt jest wynikiem zapytania ofertowego. strony nie informują o długości trwania umowy. współpraca dotyczy działań wizerunkowych. do zadań agencji należy przeprowadzenie redesignu identyfikacji wizualnej, opracowanie nowej strony www firmy oraz przygotowanie klienta do udziału w targach issa interclean 2018 w amsterdamie. pointb zajmie się także doradztwem wizerunkowym i działaniami media relations. za projekt po stronie agencji odpowiadają joanna gancarczyk – social media specialist – oraz krzysztof gachowski, account executive. logotyp firmy inter-iodex. to pierwsza współpraca inter-iodex z agencją public relations. agencja pointb korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (bm).
Od października 2017 roku POiNTB współpracuje z polskim producentem preparatów dezynfekcyjnych – Inter-Iodex. Kontrakt jest wynikiem zapytania ofertowego. Strony nie informują o długości trwania umowy.
Współpraca dotyczy działań wizerunkowych. Do zadań agencji należy przeprowadzenie redesignu identyfikacji wizualnej, opracowanie nowej strony www firmy oraz przygotowanie klienta do udziału w targach ISSA INTERCLEAN 2018 w Amsterdamie. POiNTB zajmie się także doradztwem wizerunkowym i działaniami media relations. Za projekt po stronie agencji odpowiadają Joanna Gancarczyk – Social Media Specialist – oraz Krzysztof Gachowski, Account Executive.

Logotyp firmy Inter-Iodex
To pierwsza współpraca Inter-Iodex z agencją public relations.
Agencja POiNTB korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
(bm)