Pokolenie Y oczekuje większego zaangażowania biznesu

dodano: 
19.09.2014
komentarzy: 
0

Zdaniem 74 proc. polskich Millenialsów (osób urodzonych w latach 1980-2000), firmy powinny zaangażować się w działania zmierzające do poprawy kondycji i samooceny młodych ludzi – wynika z badania MSLGroup.

Badanie The Future of Business Citizenship przeprowadzono w siedemnastu krajach, w tym w Polsce. Wynika z niego, że oczekiwania młodych Polaków odnośnie zaangażowania społecznego prywatnych przedsiębiorstw nie różnią się od poglądów ich rówieśników pochodzących z innych państw świata. Ich zdaniem, ważną rolą ogrywają także kwestie związane z ochroną środowiska, sytuacją gospodarczą oraz ochroną zdrowia. Jednak rządy państw narodowych – w ich opinii - nie są w stanie samodzielnie rozwiązać kluczowych problemów społecznych. Badanie pokazuje, że młodzi ludzie, także w Polsce, zdają sobie sprawę, że sami również muszą aktywniej włączyć się w działania mające na celu poprawę obecnej sytuacji. Przedstawiciele generacji Y są także przekonani, że im większe będzie ich zaangażowanie, tym ich głos w kluczowych sprawach będzie lepiej słyszalny. Sebastian Hejnowski, CEO MSLGroup Poland podkreśla także, że wyniki badania udowadniają, jak ważne dla młodych ludzi są aktywne działania prywatnych przedsiębiorstw.

Badanie The Future of Business Citizenship przeprowadzono wiosną 2014 roku przez MSLGROUP oraz międzynarodowy instytut badawczy Research One. Wzięło w nim udział ponad 8 tys. osób pochodzących m.in. Polski, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Włoch, Szwecji, Holandii, Francji, Chin, Indii, Japonii, Kanady, Brazylii i Meksyku. (mw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin