Polacy nagrodzeni w IPRA Golden World Awards 2015

dodano: 
11.06.2015
komentarzy: 
0

Znamy zwycięzców IPRA Golden World Awards 2015.  Wśród laureatów znalazło się 5 polskich kampanii.

Testa Communications otrzymało nagrodę w kategorii  “Consumer PR for an existing service agency” za działania komunikacyjne dla projektu „Zimowy Narodowy”.

Getin Noble Bank doceniono  za skuteczną komunikację samoobsługowych oddziałów Getin Point. Firma zdobyła główną nagrodę w kategorii kategorii „Launch of a new service”. Konfederacja Lewiatan i Genesis PR zdobyły nagrodę w kategorii „Public Affairs: agency”. Zwycięska kampania dotyczyła regulacji w prawie zamówień publicznych.

Wśród laureatów znalazła się także agencja Practum Consulting, która otrzymała nagrodę w w kategorii „NGO campaign –agency". Doceniono ją za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Kampanie te były realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. 

Kampania #jestemgraczem, stworzona przez SAROTA PR, wygrała w kategorii „Technology-agency”.   Przeprowadzono ją  dla producenta kart graficznych SAPPHIRE Technology.

 Pełna lista zwycięzców. (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin