Polacy w Sabre Awards: 12 nominacji, 2 nagrody

dodano: 
05.06.2013
komentarzy: 
3

Mieliśmy 12 nominacji, ale tylko 2 polskie projekty zasłużyły na złoto w konkursie SABRE EMEA Awards na najlepszą kampanię. Na podium stanęły Headlines Porter Noveli i Partner of Promotion.

Jak informowaliśmy jakiś czas temu, polskie kampanie zdominowały kategorię przeznaczoną dla krajów bałtyckich. Na 5 nominowanych aż 4 kampanie były autorstwa Polaków. Nominowano: Danone Nations Cup (24/7 PR dla Danone), kampanię dotyczącą grypy (Solski BM dla Polskiego Towarzystwa Oświaty Zdrowotnej), działania Partner of Promotion dla Souter Holdings Poland (PolskiBus) oraz projekt „Polka w ciąży” (Headlines Porter Novelli dla ADAMED). Zwycięzcą okrzyknięto ten ostatni. Globalna sieć Porter Novelli, do której należy Headlines, otrzymała podczas Gali aż 5 statuetek, najwięcej spośród wszystkich firm sieciowych. Paul Holmes podkreślił, że kategorie regionalne (w tym m.in. krajów bałtyckich) były najtrudniejsze, ponieważ oceniano w sumie ponad 80 kampanii.

Drugim zwycięzcą została kampania Partner of Promotion „Poznaj Atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią” –  w kategorii „Issues Management”. Projekt został zrealizowany dla Ministerstwa Gospodarki. Jego celem było zwiększenie wiedzy Polaków o energetyce jądrowej i korzyściach wynikających z budowy elektrowni jądrowej w Polsce.

Lista wszystkich nagrodzonych projektów dostępna jest tutaj. (es)

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
07.06.2013
11:29:32
nick_01
(07.06.2013 11:29:32)
Klient niestety nic nie powie i to nie dlatego, że nie chce - ale dlatego, że PofP tak ich "zastraszyli", że nie mają już sił ciągnąć dalej temat:(
06.06.2013
20:43:37
M.
(06.06.2013 20:43:37)
Może warto zapytać o projekt Klienta - też wiem, że był totalnie niezadowolony ze współpracy i efektów. Poza tym, nie tylko PoP realizowało ten projekt. To było konsorcjum, i tylko dzięki innym podmiotom wchodzącym w jego skład coś dobrego udało się zrobić. Może ten temat warto pociągnąć dalej...
06.06.2013
15:47:32
nick_01
(06.06.2013 15:47:32)
To chyba jakiś żart biorąc pod uwagę kampanię "Poznaj atom - ...". Totalny niewypał, Klient przerwał projekt z racji na marną jakość obsługi i nadęty zespół, a teraz moja była agencja "gromadzi" nagrody za projekt który zachwalają pod niebiosa. Przykre, ale taka jest właśnie prawda o PofP:(
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin