Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Polityka YouTube’a utrudnia działalność charytatywną? youtube nie zgodził się na umieszczenie reklam przy filmie popularnego youtubera caseya neistata, z których dochód miał być przekazany na pomoc rodzinom ofiar z las vegas – czytamy na thenextweb.com. amerykański influencer 2 października 2017 roku opublikował na swoim kanale wideo, w którym poinformował o organizowanej przez siebie zbiórce pieniędzy na stronie gofundme na rzecz poszkodowanych podczas strzelaniny w las vegas oraz na pomoc rodzinom osób, które straciły życie w wyniku tej katastrofy. youtuber zapewniał, że wszystkie datki trafią bezpośrednio do ofiar – czytamy. dodał, że dochód z emisji reklam zamieszczonych przed filmem i po nim zostanie przekazany poszkodowanym – czytamy dalej. kilka dni później casey neistat dodał post na twitterze, w którym napisał, że youtube uznał, że wideo jest nieodpowiednie dla reklamodawców. źródło: twitter.com/caseyneistat. przedstawiciele serwisu po kilku godzinach odpowiedzieli na tweet youtubera i napisali, że choć doceniają to, co robi neistat, to bez względu na cel jego działań polityka youtube nie pozwala na emisję reklam przy materiałach, które dotyczą tragicznych wydarzeń. źródło: twitter.com/teamyoutube. „nie ma nic złego w tym, że serwis ma politykę, która utrudnia osobom i firmom na czerpanie korzyści z katastrof, ale to okropne, kiedy ta polityka przeszkadza w zorganizowaniu akcji, które mają dobre zamiary, takich jak ta stworzona przez neistata” – czytamy na thenextweb.com. źródło zwraca uwagę, że serwis nie zawsze tak konsekwentnie przestrzega wprowadzonych przez siebie zasad. youtuber philip defranco udostępnił na twitterze screenshot z portalu, na którym widać, że reklamy wyświetlają się przy innym filmie dotyczącym strzelaniny w las vegas. źródło: twitter.com/phillyd. thenextweb.com pisze, że ta sytuacja pokazuje zakulisowy bałagan youtube’a i wskazuje, że serwis powinien nadal pracować nad poprawieniem sposobu nadzorowania i moderowania udostępnianych treści. (pp). zdjęcie główne: youtube.com/ casey neistat.
YouTube nie zgodził się na umieszczenie reklam przy filmie popularnego youtubera Caseya Neistata, z których dochód miał być przekazany na pomoc rodzinom ofiar z Las Vegas – czytamy na thenextweb.com.
Amerykański influencer 2 października 2017 roku opublikował na swoim kanale wideo, w którym poinformował o organizowanej przez siebie zbiórce pieniędzy na stronie gofundme na rzecz poszkodowanych podczas strzelaniny w Las Vegas oraz na pomoc rodzinom osób, które straciły życie w wyniku tej katastrofy. Youtuber zapewniał, że wszystkie datki trafią bezpośrednio do ofiar – czytamy. Dodał, że dochód z emisji reklam zamieszczonych przed filmem i po nim zostanie przekazany poszkodowanym – czytamy dalej.
Kilka dni później Casey Neistat dodał post na Twitterze, w którym napisał, że YouTube uznał, że wideo jest nieodpowiednie dla reklamodawców.
Źródło: twitter.com/CaseyNeistat
Przedstawiciele serwisu po kilku godzinach odpowiedzieli na tweet youtubera i napisali, że choć doceniają to, co robi Neistat, to bez względu na cel jego działań polityka YouTube nie pozwala na emisję reklam przy materiałach, które dotyczą tragicznych wydarzeń.
Źródło: twitter.com/TeamYouTube
„Nie ma nic złego w tym, że serwis ma politykę, która utrudnia osobom i firmom na czerpanie korzyści z katastrof, ale to okropne, kiedy ta polityka przeszkadza w zorganizowaniu akcji, które mają dobre zamiary, takich jak ta stworzona przez Neistata” – czytamy na thenextweb.com
Źródło zwraca uwagę, że serwis nie zawsze tak konsekwentnie przestrzega wprowadzonych przez siebie zasad. Youtuber Philip DeFranco udostępnił na Twitterze screenshot z portalu, na którym widać, że reklamy wyświetlają się przy innym filmie dotyczącym strzelaniny w Las Vegas.
Źródło: twitter.com/PhillyD
Thenextweb.com pisze, że ta sytuacja pokazuje zakulisowy bałagan YouTube’a i wskazuje, że serwis powinien nadal pracować nad poprawieniem sposobu nadzorowania i moderowania udostępnianych treści. (pp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Polityka YouTube’a utrudnia działalność charytatywną? youtube nie zgodził się na umieszczenie reklam przy filmie popularnego youtubera caseya neistata, z których dochód miał być przekazany na pomoc rodzinom ofiar z las vegas – czytamy na thenextweb.com. amerykański influencer 2 października 2017 roku opublikował na swoim kanale wideo, w którym poinformował o organizowanej przez siebie zbiórce pieniędzy na stronie gofundme na rzecz poszkodowanych podczas strzelaniny w las vegas oraz na pomoc rodzinom osób, które straciły życie w wyniku tej katastrofy. youtuber zapewniał, że wszystkie datki trafią bezpośrednio do ofiar – czytamy. dodał, że dochód z emisji reklam zamieszczonych przed filmem i po nim zostanie przekazany poszkodowanym – czytamy dalej. kilka dni później casey neistat dodał post na twitterze, w którym napisał, że youtube uznał, że wideo jest nieodpowiednie dla reklamodawców. źródło: twitter.com/caseyneistat. przedstawiciele serwisu po kilku godzinach odpowiedzieli na tweet youtubera i napisali, że choć doceniają to, co robi neistat, to bez względu na cel jego działań polityka youtube nie pozwala na emisję reklam przy materiałach, które dotyczą tragicznych wydarzeń. źródło: twitter.com/teamyoutube. „nie ma nic złego w tym, że serwis ma politykę, która utrudnia osobom i firmom na czerpanie korzyści z katastrof, ale to okropne, kiedy ta polityka przeszkadza w zorganizowaniu akcji, które mają dobre zamiary, takich jak ta stworzona przez neistata” – czytamy na thenextweb.com. źródło zwraca uwagę, że serwis nie zawsze tak konsekwentnie przestrzega wprowadzonych przez siebie zasad. youtuber philip defranco udostępnił na twitterze screenshot z portalu, na którym widać, że reklamy wyświetlają się przy innym filmie dotyczącym strzelaniny w las vegas. źródło: twitter.com/phillyd. thenextweb.com pisze, że ta sytuacja pokazuje zakulisowy bałagan youtube’a i wskazuje, że serwis powinien nadal pracować nad poprawieniem sposobu nadzorowania i moderowania udostępnianych treści. (pp). zdjęcie główne: youtube.com/ casey neistat.