Polscy studenci wyróżnieni w Google Online Marketing Challenge 2016

dodano: 
18.08.2016
komentarzy: 
0

W ścisłej czołówce znalazły się dwie drużyny z Polski – czytamy na blogu Google’a. Co więcej, członkowie obu grup studiują na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Uczestnicy konkursu Google Online Marketing Challenge mają za zadanie przygotować i zrealizować trzytygodniową kampanię internetową za pomocą Google AdWords i Google+ dla wybranej firmy lub organizacji pozarządowej. Dysponują przy tym budżetem w wysokości 250 dolarów. Studenci nie tylko konkurują ze sobą, ale także z zespołami marketingowymi firm rywalizujących na danym rynku reklam.

W piątce najlepszych zespołów w Europie w konkursie Google Online Marketing Challenge znalazła się drużyna, która poprowadziła kampanię online dla sklepu internetowego iloveco.pl. Grupa otrzymała tym samym tytuł „AdWords Business Finalist”. W jej skład wchodzą: Anna Kril, Kamil Poturalski, Wojciech Odważny, Angelika Podoła oraz jej kapitan Michał Paszyn.

Doceniono również zespół złożony z Marty Ryżek, Anety Disterheft, Martyny Zgierskiej, Marty Drzążdzewskiej, Marty Obrempalskiej oraz pełniącej funkcję kapitana Katarzyny Chrząściel. Ta drużyna z tytułem „AdWords Business Semi-Finalist” znalazła się w Top 15 Europy.

Przygotowywania studentów do konkursu odbywały się pod opieką dra Wojciecha Czarta - w ramach zajęć z marketingu internetowego na Wydziale Fizyki.

Źródło: googlepolska.blogspot.com

Dowiadujemy się, że w tym roku w konkursie udział wzięło ponad 2 tys. zespołów (ponad 10 tys. studentów i 500 wykładowców z 60 krajów) z całego świata, z czego 30 reprezentowało Polskę.

Pełne wyniki konkursu dostępne tutaj. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin