środa, 10 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPolska i Polacy na Expo 2008

Polska i Polacy na Expo 2008

Puls Biznesu opublikował artykuł komisarza generalnego sekcji polskiej Expo 2008 w Saragossie Macieja Pawlickiego. Autor stwierdza, że kreatywność jest kluczem polskiej prezentacji, a powinna stać się głównym motywem promocji Polski w najbliższej dekadzie.

„Statystyczne dwadzieścia minut, przeznaczone przez zwiedzającego Expo na jeden pawilon, jest raczej miniaturą kontaktu niż kontaktem prawdziwym, ale te minuty to często jedyna okazja, by zdobyć zainteresowanie i życzliwość dla produktu o nazwie Polska” – stwierdza Pawlicki.
Uważa on także, że Polska jest krajem ludzi kreatywnych i zdeterminowanych by odnosić sukces, co w globalnej konkurencji jest cenione dość wysoko „Polacy mają we krwi umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji, wrodzoną przekorę i pomysłowość oraz kreatywność”. Podkreśla także, że nasz pawilon na Expo jako jeden z niewielu cieszy się szczególnie dużym zainteresowaniem i dobrymi ocenami oglądających.(mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł