Polska i tak będzie nr. 1 w niepłaceniu abonamentu

dodano: 
24.01.2012
komentarzy: 
0

Z danych Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że abonamentu nie płaci ponad  65 proc. osób, a wpływy spadają z roku na rok. Polaków zawstydzić i przywołać do porządku miały spoty z obcokrajowcami. Zleceniodawca kampanii nie przyznaje się, ile kosztowały, ale zdaniem ekspertów to nieważne…bo i tak nie przyniosą efektów – informuje rp.pl.

„Polska jest numerem jeden w niepłaceniu abonamentu radiowo-telewizyjnego. Zmień to (...) Popraw miejsce Polski w europejskim rankingu” – taki apel płynie ze spotów, które zamówił ZPMP – Związek Pracodawców Mediów Publicznych zrzeszający TVP, Polskie Radio i rozgłośnie regionalne. Filmy przygotowała agencja Advertising. Jak czytamy w serwisie Rzeczpospolitej, radio i telewizja emitują je za darmo. Ile kosztowało przygotowanie kampanii? „Zdecydowaliśmy się nie ujawniać kosztorysu” – odpowiada Marian Szołucha z ZPMP. Tymczasem rp.pl donosi, że w ramach kampanii TVP wyemituje od ośmiu do dziesięciu 30-sekundowych spotów dziennie od 26 grudnia do 14 lutego, a czas reklamowy w głównych antenach TVP kosztuje, w zależności od godziny, od kilku do nawet kilkudziesięciu tys. zł. Specjaliści nie chwalą drogocennych spotów. Prof. Jacek Dąbała twierdzi, że spoty niespecjalnie przemawiają do odbiorcy i dodaje, że wielu z nich czuje się nią nawet „urażonych”. Jego zdaniem apel nie przyniesie przez to skutku. (es)

 

Źródło:

rp.pl, Polacy posłuchają cudzoziemców i zaczną płacić za radio i TVP?, Kamila Baranowska, 16.01.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin