Polska kampania wyróżniona w Mercury Excellence Awards

dodano: 
10.03.2014
komentarzy: 
0

Wśród wyróżnionych kampanii w tegorocznej edycji Mercury Excellence Awards znalazł się jeden polski projekt, autorstwa agencji Alert Media.

Kampania „Milka. Moje miasto się przytula” otrzymała wyróżnienie w kategorii „Campaigns-Corporate/Commercial”.

Agencja Alert Media Communications wraz z Mondelez Polska oraz domem mediowym Starcom współtworzyła koncept akcji, odpowiedzialna była również za realizację strategii PR w mediach ogólnopolskich, regionalnych oraz współpracę z władzami lokalnymi. Agencja prowadziła centralne biuro prasowe akcji przez cały czas jej trwania oraz trzy lokalne biura podczas eventów finałowych.

W tym roku jury konkursu oceniało ponad 700 prac z 21 krajów. Najwięcej nagród zdobyły prace z Niemiec i Hong Kongu.(ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin