Polska odsłona Pirelli

dodano: 
16.12.2004
komentarzy: 
0


Obsługą PR-owską kalendarza Pirelli w Polsce zajmuje się agencja Pegasus Public Relations. Do zadań agencji należą przygotowanie Gali Pirelli, wprowadzenie kalendarza do Polski i dostosowanie jego promocji do naszych warunków. Pegasus organizuje również wystawę Kalendarza Pirelli w największych miastach w Polsce. Celem akcji jest umożliwienie obejrzenia zdjęć przez większą liczbę osób, nie tylko VIP-ów. Prezentacja kalendarza jest jednym z największych wydarzeń w świecie mody, sztuki i fotografii. W tym roku autorem zdjęć pięknych kobiecych aktów jest Patrick Demarchelier, jeden z najwybitniejszych francuskich fotografików. Demarchelier na czarno-białych fotografiach przedstawił m. in. Naomi Campbell, Filippy Hamilton, Isabeli Fontana i Diany Dondoe. Wcześniej ujęcia do kalendarza robili Richard Avedon Barry, Lategan Cliv czy Arrowsmith Peter Lindbergh. Dyrektorem artystycznym Pirelli jest Doug Lloyd.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin