Polska promuje maszyny górnicze na rynku międzynarodowym

dodano: 
30.07.2012
komentarzy: 
0

Polska będzie promować swoje maszyny i urządzenia górnicze na zagranicznych rynkach dzięki programowi „Innowacyjna gospodarka”, wartemu ok. 5 mln zł. Pieniądze da UE.

Projekt prowadzi Konsorcjum Polskie Górnictwo. Jak podaje gazeta.pl, to pierwszy w górnictwie branżowy program promocyjny. Obejmuje m.in. uczestnictwo polskich firm w międzynarodowych targach i konferencjach (Ugol Rossii&Mining w Nowokuźniecku, IME w Kalkucie, China Coal&Mining Expo oraz China Mining w Pekinie, Wietnam Mining w Hanoi, Expomin w Santiago, Arminera w Buenos Aires czy Mining Week w Karagandzie), organizację misji gospodarczych, szkolenia, kontakt z mediami oraz przygotowanie materiałów promocyjnych. Dzięki niemu polscy producenci pokażą swoją ofertę m.in. w Argentynie, Chile, Chinach, Indiach, Wietnamie, Kazachstanie czy Rosji.

Górnicza Izba Przemysłowo-Handlowa opracuje i wydrukuje materiały informacyjne oraz ulotki. Będzie też odpowiedzialna za promocję i reklamę w zagranicznych pismach branżowych oraz wydanie informatora o polskim przemyśle maszyn i urządzeń górniczych.

Program jest częścią większego projektu, służącego promocji polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych. Podobny zainaugurowała już np. branża budowlana – czytamy w portalu.Wśród innych wytypowanych do tego przez resort gospodarki dziedzin są m.in.: branża meblarska, kosmetyczna, jubilersko-bursztynnicza, przemysł obronny czy medyczny i farmaceutyczny. (es)

Źródło:

gazeta.pl za PAP, Rusza promocja polskich maszyn górniczych na światowych rynkach, 26.07.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin