Polska promuje soki marchwiowe w Bułgarii i Rumunii

dodano: 
08.12.2005
komentarzy: 
0

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) otrzyma unijne fundusze na realizację w 2006 roku kampanii promującej kategorię soków i nektarów marchwiowych w Bułgarii i Rumunii. Kampania pt.: „Marchewka” obejmie wszystkie kanały komunikacji: media elektroniczne i drukowane, outdoor, BTL, PR i internet. Celem projektu jest promowanie w Bułgarii i Rumunii wizerunku soków marchwiowych jako zdrowych produktów, dostarczających organizmowi potrzebnych składników odżywczych.
Beneficjentami projektu będą polscy producenci soków i nektarów marchwiowych, w tym zwłaszcza firmy działające na tych rynkach: Agros Nova Sp. z o.o. i firmy z Grupy Maspex Wadowice. Jednak, zgodnie z warunkami uczestnictwa w projekcie, marki produktów oraz nazwy przedsiębiorstw nie będą promowane w ramach kampanii, która będzie prowadzona przez cały rok 2006. Ze względu na specyficzne cechy rynku bułgarskiego i rumuńskiego, uczestnicy projektu zdecydowali o powierzeniu jego realizacji w poszczególnych krajach dwóm agencjom wybranym w drodze konkursu: Legend Group - w Bułgarii oraz Men At Work – w Rumunii.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin