piątek, 27 czerwca, 2025

Polska w I lidze?

„Wszyscy chcielibyśmy, żeby Polska była dobrą marką. Bo to się opłaca, bo daje możliwość gry w I lidze krajów” – pisze w gazecie.pl Mirosław A. Boruc z Instytutu Marki Polskiej. Artykuł jest kontynuacją tematu „twórczego napięcia”, które zdaniem autora „doskonale opisuje istotę Polski i Polaków”. Boruc pisze, że „Polska ma szansę w ciągu 25 lat przebić się do grona 25 markowych krajów świata”, musi powstać jednak trafna idea przewodnia naszej marki. Sprowadza się ona „do dwóch angielskich słów: creative tension”. „Jeżeli Polacy zaakceptują ideę marki narodowej, to trzeba stworzyć jej wizualizację, a rozpowszechniać – konsekwentnie i z pasją – przez produkty, usługi, wydarzenia, kulturę, dyplomację itd.”. Więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj