piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościBy Polskę kojarzono z klasą Chopina

By Polskę kojarzono z klasą Chopina

W Dodatku do Rzeczpospolitej czytamy o polskiej narodowej marce, postrzeganiu Polski przez Japończyków i Światowej Wystawie EXPO. „Przeciętny Japończyk nie wie o Polsce prawie nic. Jest dla niego krajem zimnym, ciemnym, biednym i smutnym. (…) Japońska elita kocha Chopina”, ale nie kojarzy tej postaci z Polską – pisze Maciej Pawlicki. Dlatego w tym roku polscy przedstawiciele na EXPO za cel marketingowy postawili sobie „maksymalne nasunięcie na siebie” tych dwóch marek. „By także Polska zaczęła kojarzyć się przeciętnemu Japończykowi z pięknem, kreatywnością i klasą”. Zbudowanie silnej, wyrazistej marki Polska leży według Pawlickiego „w naszym najgłębiej pojętym interesie narodowym i musi wreszcie stać się głównym celem polityki państwa”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj