sobota, 27 lipca, 2024

Polski PR kwitnie

W dodatku do dziennika Parkiet znajdujemy komentarze specjalistów ds. public relations: Norberta Ofmańskiego, Managing Directora z On Board PR i Elizy Misieckiej, dyrektor zarządzającej agencji Gensis PR. Wypowiadają się oni na temat trendów w polskiej branży public relations. Zdaniem Ofmańskiego polski PR przeżywa obecnie bardzo dobry okres.
Jest to związane z rozwojem gospodarki i napływem funduszy z Unii Europejskiej. „Obserwując branżę, trudno być pesymistą (…) na jej rozwoju i silnej konkurencyjności zyskają nie tylko firmy PR, ale przede wszystkim ich klienci” – mówi Ofmański. Na potwierdzenie tej opinii przypomina, że Polska znalazła się w pierwszej trójce krajów, które otrzymały najwięcej nagród w ostatniej edycji konkursu organizowanego przez branżowe stowarzyszenie IPRA.
„Rynek usług PR w Polsce rozwija się dynamicznie i można powiedzieć, że jest to wzrost o charakterze fundamentalnym” – twierdzi Misiecka. Jednak jej zdaniem rok 2006 nie przyniesie wielkich zmian gdyż nasz rodzimy rynek wchodzi w etap stabilizacji. „Nie oczekiwałabym boomu” – mówi Misiecka.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj