Polski projekt nagrodzony podczas The Corporate Engagement Awards

dodano: 
23.09.2015
komentarzy: 
0

W konkursie The Corporate Engagement Awards polski program zdobył nagrody w trzech kategoriach: program edukacyjny, zaangażowanie społeczności oraz PR i komunikacja.  Srebro w każdej z nich przypadło Garden of Words dla projektu Tesco dla Szkół.

W kategorii „Program edukacyjny” złoto zdobył natomiast brytyjski projekt „LifeSkilles”  przygotowany przez  Barclays.

Obok Garden of Words srebrem w kategorii  „Zaangażowanie społeczności” nagrodzono firmę John Lewis Partnership z programem „Bringing Skills to Life”. Tu złoto przypadło Barclays i Football Foundation za program  „Spaces for Sports”.

W kategorii  „Komunikacja” zwyciężyło natomiast Tata Consultancy Services za projekt „The digital skills gap: bring the voice of 90 million European youth to policy makers”.

The Corporate Engagement Awards to konkurs, w którym oceniane są działania  z zakresu programów CSR, partnerstwa korporacyjnego oraz sponsoringu. (mw)

Pełna lista zwycięzców.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin