Polskie agencje wyróżnione w międzynarodowym konkursie

dodano: 
13.07.2010
komentarzy: 
0

Trzy projekty wyróżnione i jeden nagrodzony – taki jest wynik polskich agencji zgłoszonych w kategorii „Communications, Public Relations & Investor Relations” w tegorocznej edycji konkursu International Business Awards. Nagrodę za najlepszą kampanię niskobudżetową zdobyła agencja Partner of Promotion, za akcję „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada”, zrealizowaną dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Ponadto agencja ta została wyróżniona w kategorii Public Service, za kampanię „Jak promować środki unijne na wspieranie przedsiębiorczości z zakresu e-usług i technologii B2B”, przeprowadzoną dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wśród wyróżnionych agencji znalazły się także: Genesis za kampanię „Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich”, zrealizowaną na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich (w kategorii Public Affairs) oraz Thing Kong za projekt „Czy Ikea jest OK?” (w kategorii Social Media Focused). (ks)    

Pełna lista nagrodzonych kampanii znajduje się tu.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin