.

 

Polskie akcenty w SABRE Awards

dodano: 
23.05.2014
komentarzy: 
0

Agencja Ogilvy Publc Relations zdobyła aż 7 statuetek w tegorocznej edycji EMEA SABRE Awards. Jedna z nich trafiła do warszawskiego biura tej sieci. Poza Ogilvy Public Relations Warsaw na liście zwycięzców znalazła się także agencja Pitera Communications.

Kampania „Język polski jest Ą-Ę”, przygotowana przez Ogilvy dla Polskiej Akademii Nauk zwyciężyła w kategorii regionalnej „Baltic”. Agencja Pitera Communications otrzymała natomiast nagrodę  w kategorii Financial Services, za projekt „Duma przedsiębiorcy”.

Poza siecią Ogilvy najwięcej nagród trafiło do agencji Blue Rubicon, Unity oraz Ketchum (po 4). Po trzy statuetki zdobyły agencje Edelman, Weber Shandwick, Jung Relations i Hope & Glory. Po dwie nagrody zdobyły agencje Brands2Life, FleishmanHillard, Hill+Knowlton Strategies, iris Worldwide, MSLGroup, Trigger i W. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin