.

 

Polskie firmy walczą o European Excellence Awards

dodano: 
15.11.2012
komentarzy: 
0

Burson-Marsteller EMEA, APCO Worldwide, Edelman, Ketchum Pleon i Weber Shandwick – te agencje mają szansę na zdobycie tytułu agencji roku w konkursie European Excellence Awards 2012. Na liście nominowanych znalazły się także polskie agencje i polski oddział firmy doradczej KPMG.

Projekt „Śmiało, bądźmy delikatni” zrealizowany dla Milki przez Alert Media został nominowany w kategoriach Food and Beverage oraz kategorii przeznaczonej dla Polski, Rosji i Ukrainy. Zostały w niej także nominowane: akcja „No printing Day” (której patronem było PRoto.pl) zrealizowana przez polski oddział firmy KPMG, kampania „Grajmy w piłkę!” przeprowadzona przez agencję Ciszewski MSL oraz działania prowadzone przez agencję faceADDICTED w mediach społecznościowych dla Kompanii Piwowarskiej.

Nominację w kategorii Crisis Communication uzyskała natomiast agencja Partner of Promotion, która przygotowała dla PKP projekt „Euro 2012 – Kryzysowy sprawdzian dla kolei”. W kategorii Blog nominowano także projekt GE for CEE, którego współautorem jest polski oddział agencji Grayling.

Zwycięzcy tegorocznej edycji European Excellence Awards zostaną ogłoszeni 6 grudnia w Londynie. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin