sobota, 28 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościPolskie kampanie promocyjne z rozmachem

Polskie kampanie promocyjne z rozmachem

Program „Stawiam na mleko i produkty mleczne”, wart 9,8 mln euro, to jak dotąd najdroższa polska kampania promocyjna. Jej autor, Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, obliczył, że dzięki niej spożycie mleka w Polsce wzrosło o 10 proc.

Drugą co do wielkości kampanią, o której czytamy w Rzeczpospolitej, jest trzyletni projekt „Rolnictwo ekologiczne”. Akcja od 2006 roku pokazywała Polakom, że żywność eko różni się od konwencjonalnej. Jej łączna wartość (1/2 sfinansowana z UE, drugie pół z budżetu krajowego) to 3 mln euro. Z badania przeprowadzonego pod koniec kampanii, 70 proc. konsumentów zadeklarowało, że znak „rolnictwo ekologiczne” na etykiecie zachęca ich do zakupów.

Na podium znalazła się też dwuletnia kampania „Stół pełen smaków” (za 2,3 mln euro). Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego przeprowadziła ją w USA i Korei Południowej, a od 2011 roku kontynuuje ją w Wietnamie. Największe efekty promocyjne widać w Korei – eksport mięsa z Polski zwiększył się tam o 300 proc. (es)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł