Ogłoszono nominacje do finału tegorocznej edycji światowego konkursu Golden World Awards organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). Spośród rekordowej liczby 406 nadesłanych do konkursu projektów do finału zakwalifikowało się 5 kampanii realizowanych przez dwie polskie agencje, zrzeszone w Związku Firm Public Relations. Agencja Profile otrzymała dwie nominacje, a Partner of Promotion – trzy.
Agencja Profile została nominowana za projekty „Szkoła bez przemocy” oraz „Polsko-Ukraińska oferta na organizację EURO 2012 – kampania w internecie”. Partner of Promotion została wyróżniona za realizację kampanii: „Więcej niż komunikator” – dla Gadu-Gadu, „Lokalna realizacja globalnej strategii różnorodności Motoroli” oraz „Biuro prasowe P&G Beauty”. Konkurs IPRA Golden World Awards odbywa się od kilkunastu lat i jest najbardziej prestiżowym tego typu konkursem na świecie. Do finału tegorocznej edycji konkursu zakwalifikowało się 106 spośród 406 nadesłanych prac. Laureaci odbiorą nagrody 6. listopada na uroczystej gali w Londynie. (kk)


