Polskie projekty nominowane
Ogłoszono nominacje do finału tegorocznej edycji światowego konkursu Golden World Awards organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). Spośród rekordowej liczby 406 nadesłanych do konkursu projektów do finału zakwalifikowało się 5 kampanii realizowanych przez dwie polskie agencje, zrzeszone w Związku Firm Public Relations. Agencja Profile otrzymała dwie nominacje, a Partner of Promotion - trzy.
Agencja Profile została nominowana za projekty „Szkoła bez przemocy” oraz „Polsko-Ukraińska oferta na organizację EURO 2012 - kampania w internecie”. Partner of Promotion została wyróżniona za realizację kampanii: „Więcej niż komunikator” - dla Gadu-Gadu, „Lokalna realizacja globalnej strategii różnorodności Motoroli” oraz „Biuro prasowe P&G Beauty”. Konkurs IPRA Golden World Awards odbywa się od kilkunastu lat i jest najbardziej prestiżowym tego typu konkursem na świecie. Do finału tegorocznej edycji konkursu zakwalifikowało się 106 spośród 406 nadesłanych prac. Laureaci odbiorą nagrody 6. listopada na uroczystej gali w Londynie. (kk)