.

 

Polskie projekty nominowane

dodano: 
18.06.2007
komentarzy: 
0

Ogłoszono nominacje do finału tegorocznej edycji światowego konkursu Golden World Awards organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). Spośród rekordowej liczby 406 nadesłanych do konkursu projektów do finału zakwalifikowało się 5 kampanii realizowanych przez dwie polskie agencje, zrzeszone w Związku Firm Public Relations. Agencja Profile otrzymała dwie nominacje, a Partner of Promotion - trzy.
Agencja Profile została nominowana za projekty „Szkoła bez przemocy” oraz „Polsko-Ukraińska oferta na organizację EURO 2012 - kampania w internecie”. Partner of Promotion została wyróżniona za realizację kampanii: „Więcej niż komunikator” - dla Gadu-Gadu, „Lokalna realizacja globalnej strategii różnorodności Motoroli” oraz „Biuro prasowe P&G Beauty”. Konkurs IPRA Golden World Awards odbywa się od kilkunastu lat i jest najbardziej prestiżowym tego typu konkursem na świecie. Do finału tegorocznej edycji konkursu zakwalifikowało się 106 spośród 406 nadesłanych prac. Laureaci odbiorą nagrody 6. listopada na uroczystej gali w Londynie. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin