piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPolskie projekty w finale IPRA Golden World Awards

Polskie projekty w finale IPRA Golden World Awards

Projekty polskich agencji znalazły się w finale prestiżowego konkursu organizowanego przez International Public Relations Association – IPRA Golden World Awards. Do finału trafiło osiem projektów pochodzących z sześciu agencji oraz jeden projekt zgłoszony przez Związek Firm Public Relations.


Headlines Brand & Corporate Communication
znalazła się w finale dzięki kampanii „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”. Ta ogólnopolska kampania, której celem jest edukowanie kobiet na temat profilaktyki raka szyjki macicy, walczy o nagrodę w kategorii Pharma & Healthcare.

W tej samej kategorii znalazł się program „Odnaleźć siebie”, realizowany przez On Board PR dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Celem programu jest przełamywanie barier społecznych związanych z leczeniem psychiatrycznym.

Program edukacyjny „Domestos – tu byłem”, realizowany dla marki Domestos przez agencję Multi Communications, został nominowany w kategorii Corporate Social Responsibility. Jego celem było ocieplenie wizerunku Domestosa, który wcześniej odbierany był jako „bezwzględny zabójca bakterii”. Jednocześnie program spełnił ważną funkcję społeczną edukując rzesze dzieci i rodziców w dziedzinie prawidłowej higieny.

Partner of Promotion z kampanią „Szóste Paliwo” realizowaną dla Rockwool Polska, znalazła się w gronie finalistów w kategorii Advocacy and Lobbying. Realizowana od końca 2004 r. kampania promuje prospołeczne zachowania i ma zachęcać do oszczędzania energii.

Do finału zakwalifikowały się dwa projekty zrealizowane przez agencję Sigma International Poland. Pierwszy z nich to „Niewidzialne psy” – kampania wsparcia komunikacyjnego dla wprowadzenia na polskim rynku nowego gatunku piwa znalazła się w finale w kategorii Marketing Communications. Kampania ta została zrealizowana w kwietniu 2005 r. dla Kompanii Piwowarskiej, a jej celem było wspólne z klientem i agencją reklamową PZL wsparcie wprowadzenia na polski rynek piwa Dog In the Fog.
Drugą kampanią Sigmy, tym razem w kategorii Traditional Media Relations, jest projekt – „Meteowrażliwi 2005”, zrealizowana dla firmy US Pharmacia w drugiej połowie 2005 i na początku 2006 roku. Jego celem było zainteresowanie opinii publicznej problemem wrażliwości na zmiany pogodowe oraz poinformowanie o przyczynach tej dolegliwości i sposobach walki z nią.

Dwa projekty w finale ma również agencja United PR. „Zdrowie Psychiczne – Wspólna Sprawa” (zrealizowany dla Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej) – akcja społecznego poparcia dla idei poprawy jakości życia osób chorych psychicznie oraz ich rodzin została nominowana w kategorii Advocacy and Lobbying. Natomiast projekt „Smacznego wybielania!”, wspierający wprowadzenie na polski rynek Blend-a-med Whitening Impressions, w kategorii Traditional Media Relations.

W finale znalazła się również kampania „Czyste informacje”, zorganizowana przez Związek Firm Public Relations.

Jak poinformował Redakcję PRoto Grzegorz Szczepański, przedstawiciel IPRA w Polsce, do pierwszego etapu Golden World Awards zgłoszono 323 projekty z 41 krajów, z czego 20 z Polski. Do finału zakwalifikowano łącznie 138 projektów.

Konkurs Golden World Awards organizowany jest w tym roku po raz 15. Jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży public relations. Organizatorem konkursu jest IPRA (International Public Relations Association). Ogłoszenie ostatecznych wyników konkursu IPRA GWA 2006 jest przewidziane na sierpień br.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj