Polskie top marki

dodano: 
10.12.2004
komentarzy: 
0

BusinessWeek opublikował listę 10 najsilniejszych polskich (lub postrzeganych jako polskie) marek. Zdecydowanie wygrywa Wedel ze swoją 150-letnią tradycją, z którą są związane całe pokolenia Polaków. Tuż za nim uplasował się RMF FM dzięki swojej promocji „spójnymi, rozpoznawalnymi kampaniami reklamowymi” oraz Hortex, której „ostatnia kampania z powodzeniem przełamuje tradycyjny wizerunek marki”, a dodatkowo jest przykładem zwycięskiego wyjścia „z procesu transformacji Polski”. Pozostała dziesiątka to: Tymbark, Danio, Kamis, Frugo, Saga, Bakoma i Herbapol.

Źródło:

BusinessWeek, InforamaRanking, 09.12.04, s. 52
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin