Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
poniedziałek, 7 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościPolskie Towarzystwo Ubezpieczeń z nowym rzecznikiem i specjalistą PR

Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń z nowym rzecznikiem i specjalistą PR

22 sierpnia 2011 roku obowiązki dyrektora biura marketingu i public relations oraz rzecznika prasowego w PTU objęła Dorota Pietrzyk. Do zespołu dołączyła także Agnieszka Sobucka, zajmując stanowisko głównego specjalisty ds. PR.

Dorota Pietrzyk zastąpiła w PTU Marka Maciasia. Ostatnio pracowała w Światowej Organizacji Zdrowia, gdzie była odpowiedzialna za dystrybucję kampanii promocyjnej organizacji UNITAID. Wcześniej była związana z wydawnictwem Burda Publishing Polska, w którym jako brand manager zajmowała się opracowywaniem i realizacją strategii komunikacyjnej tytułów wnętrzarskich. Pracowała również w telewizji Eurosport – odpowiadała wówczas za kontakty z kluczowymi klientami i koordynację projektów promocyjnych z oddziałami Eurosportu w Europie. Ukończyła Wydział Komunikacji i Mediów na Uniwersytet Paris III- Sorbonne Nouvelle.

Stanowisko specjalisty ds. PR zostało w firmie dopiero utworzone. Agnieszka Sobucka, która je objęła, to absolwentka Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. Jerzego Giedroycia oraz studiów podyplomowych w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Wojskowej Akademii Technicznej. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Grupie PZU, na stanowisku głównego specjalisty ds. kontaktów z mediami. Pracowała również w Aegon TU na Życie, gdzie dbała o relacje z mediami, odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji wewnętrznej oraz wdrożenie Intranetu. Tworzyła i realizowała ponadto strategię działań PR na rzecz klientów z sektora finansowego dla jednej z agencji PR. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj