Paulina Kolkowska dołączyła w lipcu do firmy Polycom i objęła stanowisko marketing managera na region Europy Wschodniej i Krajów Bałtyckich. Do jej obowiązków należy prowadzenie wszystkich działań marketingowych, a także public relations w regionie oraz współpraca z partnerami i działami sprzedaży. Tym samym Kolkowska odpowiada za promocję marki Polycom w 18 krajach.
Wcześniej Kolkowska przez 8 lat związana była z firmą Avaya. Przez 4 lata pracowała na stanowisku marketing managera, odpowiadając za marketing firmy w Polsce, a przez ostatnie 2 lata – za region Europy Środkowo-Wschodniej. Ukończyła Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, BBA program in Management. Posiada również dyplom Executive MBA, College of Business University of Illinois Uniwesytetu Warszawskiego (WIEMBA).
Firma Polycom działa w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej. (kk)