Firma Incentive Concept Poland wprowadziła nowy na rynku polskim rodzaj wyjazdów korporacyjnych. Jest nim: „Give Instead of Take” – popularna na świecie forma wyjazdów oparta na połączeniu typowych zajęć integracyjno-wypoczynkowych z charytatywną działalnością. Idea „Give Instead of Take” (pol. „Daj zamiast brać”) realizowana jako koncepcja społecznej pomocy powstała w Niemczech.
W 2003 roku została uhonorowana nagrodą Społecznej Odpowiedzialności na prestiżowych targach IMEX/Incentive Travel, Meetings and Events we Frankfurcie. Koncepcja ta szybko podbiła rynki światowe, które w stosunku do Polski, znacznie wcześniej odczuły przesyt standardowych wyjazdów integracyjno-motywacyjnych. Do ostatnich wyjazdów tego typu należy wyjazd grupy pracowników firmy farmaceutycznej do Turcji, podczas którego uczestnicy, przez pół dnia, nie znając języka tureckiego pomagali w szkole podstawowej prowadząc zajęcia z dziećmi.


