piątek, 13 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościPomysł na promocję Łodzi

Pomysł na promocję Łodzi

O kolejnym pomyśle promocyjnym miasta informuje Echo Miasta Łódź. Powołano Łódzki Warsztat Pozytywnej Tożsamości, którego celem ma być tworzenie pozytywnego wizerunku miasta. Idea Warsztatu powstała na październikowej konferencji „Tożsamość miasta. Łódzkie wyzwanie” zorganizowanej przez Fundację Ulicy Piotrkowskiej, Urząd Miasta Łodzi i Wyższą Szkołę Humanistyczno-Ekonomiczną.
Projekt łączy wszystkie instytucje i organizacje, które mają chęć pracować na rzecz promowania miasta i jego pozytywnego wizerunku. W ramach Warsztatu utworzono grupę roboczą, której pierwszym zadaniem jest opracowanie strategii promocji Łodzi. „Trzeba pokazywać specyfikę Łodzi i przekonywać ludzi, że nasze miasto wcale nie jest gorsze od Krakowa czy Warszawy, a pod wieloma względami nawet dużo ciekawsze” – mówi Marek Janiak, prezes Fundacji Ulicy Piotrkowskiej.
Zebrani w Warsztacie wśród niezaprzeczalnych wartości Łodzi, na których można budować jej tożsamość, wymieniają przemysłowy charakter miejsca. Ma go przypominać, wzmacniać i propagować planowana impreza: Industrial Festival, którego pierwsza edycja ma się odbyć w czerwcu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł