piątek, 27 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościPomysł na rozgłos

Pomysł na rozgłos

O tym, jak kreować wizerunek firmy poprzez uczestniczenie w konkursach i zdobywanie rozmaitych certyfikatów rozmawia z szefem Imago PR Rafałem Czechowskim Przemysław Jedlicki z Gazety Wyborczej. Zdaniem eksperta, jest kilka powodów, dla których warto startować w konkursach.

Rafał Czechowski uważa, że są dwa plusy brania udziału w konkursach. Po pierwsze, rywalizacja o miano najlepszego jest okazją do uzyskania rozgłosu dla firmy, zwłaszcza wtedy, gdy firma nie mam innej okazji, by „stanąć w świetle reflektorów”, tłumaczy PR-owiec. Po drugie zaś – zdobywanie nagród sprzyja uwiarygodnieniu firmy w oczach klientów.

Ekspert radzi jednocześnie, aby konkurs traktować jako inwestycję. Dlatego, jak w przypadku każdej inwestycji, udział w konkursie trzeba starannie zaplanować i odpowiedzieć sobie na pytanie „czy warto w nim wziąć udział”, radzi ekspert. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj