Portale korporacyjne nadchodzą

dodano: 
30.11.2005
komentarzy: 
0

O wynikach badań, przeprowadzonych przez KPMG, a dotyczących portali korporacyjnych, donosi Rzeczpospolita. Z badań wynika, że tylko 20 procent z 500 największych polskich firm posiada portal korporacyjny. Obecnie rynek jest niewielki, ale analitycy przewidują jego szybki wzrost w najbliższych latach. Najwięcej środków na wdrożenie portali korporacyjnych przeznaczają banki i sektor publiczny.
Korzyści płynące z wdrożenia takiego portalu wymieniane przez badane osoby to: poprawa komunikacji wewnętrznej (29%), łatwiejszy dostęp do aplikacji i danych (28%), a także wzrost archiwizowanej wiedzy (57%). Dzięki temu średnia produktywność pracowników może wzrosnąć nawet o 40%. Koszt licencji na jednego pracownika, przy wdrażaniu portalu, może wahać się od kilkunastu do kilkuset euro, a średnie koszty uruchomienia dużego portalu korporacyjnego w Polsce szacuje się na ok. 46 tys. euro. Administracją takiego portalu zwykle zajmuje się dział marketingu, rzadziej public relations czy kadrowo-płacowy.

Źródło:

Rzeczpospolita Dodatek III, Portale dopiero startują, 30.11.05, s. 5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin