sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPotentaci wolą ćwierkać na Twitterze

Potentaci wolą ćwierkać na Twitterze

Podążając za klientami, największe światowe firmy wkroczyły do świata platform społecznościowych – tezę tę potwierdza badanie Fortune Global 100 Social Media Study, przeprowadzone przez agencję Burson-Marsteller. W jego ramach przeanalizowano aktywność w mediach społecznościowych 100 największych firm z listy Fortune 500. Okazało się, że 65 proc. z nich posiada aktywne konto na Twitterze, 54 proc. na Facebooku, 50 proc. umieszcza materiały na YouTube, natomiast swoje blogi prowadzi 33 proc. firm. Co piąta firma w komunikacji ze swoimi klientami korzysta ze wszystkich wymienionych platform.

Badanie wykazało także regionalne różnice w wykorzystaniu mediów społecznościowych. Otóż firmy z USA i Europy zdecydowanie chętniej korzystają z Twittera i Facebooka, podczas gdy te posiadające siedziby w Azji stawiają na prowadzenie własnych blogów, a z Twittera i Facebooka korzystają tylko przy komunikacji z klientami z Zachodu.

W toku badania wyliczono także, że korporacyjne konta na Twitterze posiadają średnio 1489 followerów, natomiast profile na Facebooku gromadzą 40 884 fanów. (ks)

Pełne wyniki badania dostępne są tu

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł