niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPowstała Rada Etyki PR

Powstała Rada Etyki PR

21 lutego trzy organizacje branżowe: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Fundacja internetPR.pl podpisały porozumienie o powołaniu Rady Etyki PR. Podjęcie inicjatywy stworzenia Rady wynikało z potrzeby istnienia gremium, które stanowiłoby szeroką reprezentację środowiska public relations i mogło wydawać opinie oraz rozstrzygnięcia dotyczące wydarzeń istotnych dla branży lub przekraczających jurysdykcję i kompetencje jednej organizacji.
Celem funkcjonowania Rady jest promowanie standardów etycznych w PR, prowadzenie działalności edukacyjnej w obszarze etyki oraz wydawanie opinii i orzeczeń, dotyczących praktyk rynkowych ważnych dla funkcjonowania branży. Rada może liczyć od pięciu do dziewięciu osób. Członkami Rady zostają osoby powoływane przez najwyższe władze poszczególnych organizacji – sygnatariuszy porozumienia. W najbliższym czasie Fundacja internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Związek Firm Public Relations wybiorą swoich przedstawicieli do Rady Etyki PR.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj