.

 

Poza Podium 2008

dodano: 
02.02.2009
komentarzy: 
0

Podobnie jak rok temu portal MarketingSportowy.pl wybrał najbardziej niechlubne wydarzenie związane z zarządzaniem w sporcie lub z projektem sponsoringowym w Polsce w minionym roku.
W drugiej edycji plebiscytu „Poza Podium” Antynagrody Marketingu Sportowego w Polsce przyznano kolejno:
- Waldemarowi Siemińskiemu - „za upadek koszykarskiego klubu Śląska Wrocław” (25.4 proc. głosów); - organizacji PZKosz - za „wątpliwej jakości promocję Mistrzostw Europy mężczyzn w koszykówce, które obędą się w 2009 roku w Polsce” (23.5 proc. głosów);
- PZPN-owi - za system losowania biletów na EURO 2008 (19,3);
- Cadbury Wedel -„za wycofanie się ze sponsorowania grupy kolarstwa górskiego Halls Team, bezpośrednio po sukcesie olimpijskim liderki zespołu Mai Włoszczowskiej” (16.2 proc.);
- prezesowi PKOl Piotrowi Nurowskiemu - za bezkrytycyzm i dobre samopoczucie osoby odpowiedzialnej za ruch olimpijski w Polsce udokumentowane wyznaniami o gotowości do dymisji w przypadku gdyby Polacy przywieźli z Pekinu mniej niż 10 medali (8.3 proc);
- Ekstraklasie - za „kreowanie rozgrywek piłkarskiego Pucharu Ekstraklasy - produktu dla klubów i stacji telewizyjnych i… wyłącznie dla nich” (7,3 proc.).

Głosowanie trwało przez cały styczeń. W tym roku wzięło w nim udział ponad 600 użytkowników portalu. System uniemożliwiał oddawanie więcej niż jednego głosu z tego samego komputera.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin