Poznań na zagranicznych rynkach – była Irlandia, jest Berlin

dodano: 
21.08.2013
komentarzy: 
0

Poznań, który w lipcu promował się w Irlandii, tym razem reklamuje się w Berlinie i jego okolicach. Akcje promocyjne z berlińskimi niedźwiedziami w tle mają zwiększyć ruch turystów zagranicznych.

Poznań kontynuuje promocję na zagranicznych rynkach i stawia teraz na Berlin. Wcześniej, w lipcu, miasto podbijało Irlandię. Kampania była prowadzona w radiu oraz na największych internetowych portalach informacyjnych. Jej celem było zaproszenie mieszkańców Dublina, którzy gościli w Poznaniu podczas Euro 2012.

Grupą docelową obecnej kampanii są mieszkańcy w przedziale wiekowym 18–35 lat. W czterech stacjach radiowych (Kiss FM, RTL, Energy Berlin, Star FM) emitowany jest spot, który wykorzystuje motyw popularnych berlińskich niedźwiedzi.

Nagranie podkreśla przyjacielskie relacje pomiędzy mieszkańcami obu miast. Niedźwiedzie chętnie robią „miśki” z mieszkańcami Poznania. Poza radiem, kampania obecna jest także na ulicach stolicy Niemiec. W internecie akcja koncentruje się na bannerach, które pojawiły się w dwóch portalach o charakterze informacyjno-rozrywkowym (Meinestadt.de oraz Web.de), a także szeregu witryn o tematyce podróżniczej i imprezowej. Można ją także zobaczyć na Facebooku. „Kampania promocyjna skierowana na rynek berliński pokazuje, że chcemy mocniej zaistnieć w świadomości berlińczyków jako miejsce, które warto odwiedzić w wolny weekend. Oba miasta są do siebie w pewnym stopniu podobne, a ich mieszkańcy łatwo znajdują wspólny język. Dodatkowo ośrodki te są ze sobą bardzo dobrze skomunikowane” – mówi Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta. Kampania promocyjna potrwa do ósmego września. Za kreację odpowiada agencja JUST, a za zakup mediów – Media Concept. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin