Poznań: podejść Irlandczyka
Nie Niemcy czy Włosi, ale Chorwaci i Irlandczycy – to na nich stawia Poznań w nowej kampanii promocyjnej, która ruszy w lipcu. „Chcemy ich podejść. W Poznaniu nie jest fajnie dlatego, że to ładne miasto, ale dlatego, że Wy, Irlandczycy, tu byliście! Tak można streścić nasz zamysł” – ujawnia Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Na kampanię biuro promocji Urzędu Miasta planuje przeznaczyć kilkaset tysięcy złotych. Planowane środki przekazu to „prasa, billboardy, radio i oczywiście internet, jako coraz ważniejsze, a jeszcze wciąż tanie medium. W połowie lipca planujemy też organizację eventu w Irlandii” – powiedział Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji poznańskiego magistratu. Ze względu na Olimpiadę w Londynie, turyści będą zachęcani do przyjazdu w 2013 roku. Ponadto organizowany jest konkurs z nagrodą: „Ludzie mają tendencję do wizualizowania sobie siebie jako zwycięzcy. Wypełniając kupon totolotka, już planujemy co zrobimy ze zwycięskim milionem. Organizujemy więc konkurs z nagrodą: Pobytem w Poznaniu” – zdradza Mazurczak.
Szczegóły kampanii będą znane za tydzień. (kg)