PR bez dobrego PR-u

dodano: 
26.02.2014
komentarzy: 
2

Tylko 16 proc. Polaków pozytywnie ocenia branżę public relations. Z raportu Procontent Communication wynika, że co trzeci Polak uważa PR za niewiarygodny, a prawie 30 proc. badanych łączy go przede wszystkim z tzw. czarnym PR-em.

Z analizy wynika także, że pomimo licznych działań, mających poprawić wizerunek branży, nadal wielu Polaków ocenia go negatywnie. 29 proc. respondentów utożsamia działania komunikacyjne przede wszystkim z „czarnym PR-em”, a tylko 9 proc. nie zgadza się z takim postrzeganiem PR-u. Prawie połowa (46 proc.) badanych nie miała zdania na ten temat. A kto zajmuje się komunikacją? 21 proc. ankietowanych wskazało na dział marketingu, 20 proc. – polityków, 17 proc. – agencje reklamowe. Jedynie 10 proc. wskazało na konsultantów ds. PR – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Procontentu.

Badanie zostało przeprowadzone w ramach kampanii „PR bez uprzedzeń”. (kg)

 

 

 

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
26.02.2014
15:05:03
Maciej
(26.02.2014 15:05:03)
A mi zawsze powtarzano, żeby nie badać opinii respondentów na temat marki lodów zaraz po wybuchu afery z salmonellą.
26.02.2014
11:23:50
Mr. Tapia
(26.02.2014 11:23:50)
A jak Polacy mają oceniać branżę PRową, skoro branża nie potrafi sama się obronić? Przykładów w ostatnich miesiącach mieliśmy kilka ZFPR i konflikt na szczycie, MDI i Orzeł Biały. Przeciętnemu Kowalskiemu PR kojarzy się z kolesiostwem i załatwianiem spraw potajemnie.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin