PR bez horrendalnych wydatków

dodano: 
31.03.2008
komentarzy: 
4

O tym, jak efektywnie zarządzać małą firmą na łamach Dziennika radzi ekspert ds. public relations Dariusz Tworzydło. Jego zdaniem w niewielkiej organizacji ważne jest „aby nie przesadzać w inwestowaniu”, a skupić się na prowadzeniu „ostrożnego marketingu” oraz stworzeniu pracownikom poczucia bezpieczeństwa.

„Dobrze przygotowana komunikacja może wspomóc wszystkie aspekty procesu zarządzania”, podkreśla Tworzydło. Dlatego jego zdaniem działania public relations są jednym z kluczowych elementów prowadzenia firmy. Ekspert podkreśla, że PR w organizacji należy rozpocząć od „relacji wewnętrznych, które właściwie ukształtowane wpływają na motywację i wydajność pracy”.

Działania PR-owskie nie muszą oznaczać „megawydatków”. „Czasem wystarczy zacząć od prostych spraw, ukształtowania dobrych relacji z pracownikami, dbałości o klientów, nie tylko do momentu zrobienia przez nich zakupów”, przekonuje specjalista. Dzięki tym prostym metodom „precyzyjnie i bez horrendalnych wydatków dotrzemy do naszej grupy docelowej”, argumentuje Tworzydło.(ał)

Źródło:

Dziennik, Dodatek I, Biznesowe dywagacje na temat małej firmy, Dariusz Tworzydło, 31.03.08, s.3
komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
31.03.2008
21:19:50
purysta językowy
(31.03.2008 21:19:50)
Nie "z dużej litery" tylko "wielką literą" :)
31.03.2008
12:16:44
Gość
(31.03.2008 12:16:44)
Każdy ma prawo do krytyki innej osoby, ale najpierw trzeba zadbać o poprawność swojej wypowiedzi. Pobieżny piszę się przez „ż”, a nazwiska z dużej litery. Literówki pominę. W PR to bardzo ważne.
31.03.2008
11:30:27
Wiesław Stefaniak
(31.03.2008 11:30:27)
Nie czytalem tekstu in extenso, ale tylko pobierzny rzut oka na to co proponuje dr tworzydło każe mi stwierdzić, że to wyjatkowo ODKRYWCZE rady... Naprawede w ostatnim czasie w sprawie efektywnego PR nie udało mi sie przeczytac nic ciekawego. Naprawdę, nic. Jakiś marazm ideowy zagościł w tej branży.
31.03.2008
11:15:14
enea
(31.03.2008 11:15:14)
bardzo to oryginalne;)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin